МАГАЗИН ПРАЦЮЄ


Імʼя:

Телефон:

Кошик



e-mail:
Пароль:
Нагадати пароль Реєстрація

Гарантія на меблі


На які меблі надається гарантія?

Гарантійне обслуговування поширюється на весь асортимент меблів магазину. Гарантійний термін залежить від виробника. Точну інформацію про термін гарантії, Ви побачите в картці товару.

Які умови гарантійного обслуговування?

Гарантія поширюється на дефекти товару, виявлені протягом гарантійного періоду і ті, що виникли з вини виробника. Гарантійне обслуговування передбачає ремонт/заміну бракованих частин виробу за рахунок виробника меблів.

Гарантія не поширюється на дефекти, що виникли внаслідок:
  • неправильного зберігання та експлуатації товару,
  • самостійної доставки, збирання та монтажу виробу покупцем,
  • перевищення допустимих навантажень на виріб,
  • механічних пошкоджень виробу,
  • попадання на поверхню або всередину виробу рідин та сторонніх предметів.

У випадку виникнення гарантійного випадку Вам необхідно оформити рекламацію.

На що звернути увагу при отриманні товару?

При отриманні товару, обов'язково перевірте:
  • повну комплектацію замовлення (зверніть увагу, що одна одиниця меблів може бути упакована більш ніж в одну упаковку),
  • наявність фурнітури,
  • зовнішній вигляд товару на відповідність оформленому замовленню,
  • скла та дзеркала на наявність скол, тріщин, подряпин тощо,
  • фасади на наявність дефектів.

При отриманні товару, відправленого по пошті, обов'язково перевірте:
  • упаковку товару на цілісність,
  • у разі пошкодження упаковки, перевірте меблі на відсутність бою та наявність повної комплектації.

Що робити якщо при доставці меблів поштою було пошкоджено товар?

Товар, що відправляється службами поштової доставки, страхується на по лну вартість. Перед надсиланням товар перевіряється нашими кур'єрами на наявність пошкоджень. Тендітний або недостатньо упакований товар, додатково пакується в захисну упаковку. Відповідальність за збереження вантажу несе перевізник.
Обов'язково, перебуваючи на пошті, перевірте цілісність дзеркал, скла та упаковки. Оформити претензію перевізнику Ви зможете лише у момент отримання товару.

Чи можу я повернути або обміняти меблі, які не підійшли за кольором або розміром?

Ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів після отримання. >підлягають товари належної якості:
  • з збереженим товарним виглядом,
  • без слідів збирання та експлуатації,
  • за наявності документа, що підтверджує покупку,
  • зі збереженою заводською упаковкою.

Обміну та поверненню не підлягають товари належної якості :
  • зі слідами складання,
  • виготовлені за індивідуальним замовленням та розмірами замовника,
  • матраци, з розкритою упаковкою.

Якщо Ви відмовляєтесь від отримання товару належної якості, у момент отримання, то Ви оплачуєте його доставку. Якщо було зроблено передоплату замовлення, гроші будуть повернуті Вам у строк до 7 робочих днів, залежно від способу, здійсненої передоплати. , також, його транспортування назад. Гроші за товар будуть повернуті Вам у строк до 7 робочих днів з моменту отримання товару назад, залежно від способу, здійсненої оплати.

Повернення товару можна зробити:
  • за адресою: м. Київ, вул. Чистяківська, 2а, офіс 12,
  • викликавши нашу службу доставки,
  • надправивши товар службою поштової доставки.

Що робити, якщо було виявлено шлюб або неповну комплектацію?

При виявленні дефектів або недокомплектації , у момент отримання замовлення Ви маєте право:
  • Замінити браковані деталі. Заміна та доставка цих деталей, у цьому випадку оплачуватиметься магазином.
  • Відмовитися від отримання товару. Якщо була зроблена передоплата замовлення, гроші будуть повернуті Вам у строк до 7 робочих днів, залежно від способу, здійсненої передоплати.

При виявленні дефектів або недокомплектації протягом 14 днів після отримання Ви маєте право:
  • Замінити браковані або отримати відсутні деталі. Заміна та доставка цих деталей у цьому випадку оплачуватиметься магазином.
  • Повернути товар. Транспортування назад, у разі, оплачуватиметься магазином. Гроші за товар будуть повернуті Вам у строк до 7 робочих днів з моменту отримання товару назад, залежно від способу, здійсненої оплати.
Для заміни/повернення Вам необхідно оформити рекламацію.

При виявленні дефектів, на які не поширюється гарантійне обслуговування, або недокомплектації пізніше ніж через 14 днів після отримання товару , Ви можете:
  • Замінити браковані або отримати відсутні деталі за власний рахунок.
Для заміни/повернення Вам необхідно оформити рекламацію.

На що звернути увагу при самостійному збиранні меблів?

Повернути або обміняти меблі або окремі деталі Ви зможете тільки у випадку відсутності слідів монтажу.
Гарантійне обслуговування на меблі буде дійсним, тільки у випадкуправильного збирання продукту:
  1. Розпакуйте упаковку по скотчу і зберігайте упаковку до кінця складання.
  2. Звірте повну комплектацію товару з інструкцією.
  3. Перевірте наявність фурнітури.
  4. Перевірте всі деталі на наявність шлюбу . Якщо виявлено дефекти окремих деталей, не збирайте їх. Повідомте про проблему, оформивши рекламацію.
  5. Зберіть меблі за інструкцією, що додається до товару.

Як оформити рекламацію?

При оформленні рекламації, у разі виявлення шлюбу або неповної комплектації до збирання меблів:
  • Не збирайте браковану деталь/меблі.
  • Не викидайте упаковку та інструкцію до повного збирання товару.
  • Обведіть в інструкції проблемну/відсутню деталь.
  • Сфотографуйте інструкцію та все бірки з коробок.
  • Сфотографуйте деталь у разі шлюбу.

При оформленні рекламації при виникненні гарантійного випадку:
  • Сфотографуйте проблему.

Скиньте нам фотографії, опис проблеми та номер замовлення:
  • на електронну пошту zakaz@mebline.com.ua
  • на viber +38 (050) 256-13-29

Термін розгляду рекламації - 1-2 робочі дні. Термін виконання рекламації Вам уточнить менеджер по телефону.